סובלים מחרדות? שמיכה כבדה יכולה לעזור לכם

סובלים מחרדות? שמיכה כבדה יכולה לעזור לכם

סובלים מחרדות? שמיכה כבדה יכולה לעזור לכם | אנשים רבים סובלים מחרדה מסוימת. חרדה יכולה להיות חרדה חברתית, התמודדות אישית בעולם הפנימי של האדם או חרדה מטיסות או מנהיגה, אך מה שבטוח היא שכל חרדה הינה התמודדות אישית יומיות לא פשוטה. לפרופריו ישנו פתרון להפחתת או העלמה של החרדות בעזרת שמיכה כבדה. קראו בהרחבה במאמר זה.

סובלים מחרדות? בואו נדבר על זה

חרדה היא מצב שבו אדם חש פחד עמוק ודאגה מתמשכת אל מול איום דמיוני. החרדה נמצאת בתוך העולם העמוק של נפש האדם והיא מלפפת את האדם כאיום ממשי. החרדה גורמת לשיתוק פנימי והתכווצות. במקרים רבים, החרדה מלווה את הסובל ממנה באופן תמידי. החיים בצל חרדות מייצרות מתח ואי שקט פנימי, וזה גורם אצל האדם לדריכות ולסבל. בנוסף, הסובל מחרדה ימצא את עצמו בתחושת חוסר אונים אל מול החרדה.

חשוב לציין, כי חרדה שונה מפחד. היא כוללת תסמינים שמופיעים ללא כל איום מבחוץ, או כאשר הסימנים של החרדה מוגזמים במידה רבה לנוכח האיום המציאותי איתו מתמודד האדם החרד.

תחושת הפחד הגדול של האדם החרד יכולה להיות ממשהו ברור כגון חרדה מטיסות, חרדה מבעלי חיים, או מהתמודדות אישית בעולמו הפנימי של האדם, או מהתמודדות בין אישית. אף על פי שיש סוגים רבים לחרדות, כולן דומות בהשפעתן על מהלך חייו של האדם ועל קבלת ההחלטות. החרדות יכולות להפריע באופן משמעותי לתפקוד היומי ואף לעיתים לשבש לגמרי את מסלול החיים של החרד.

במקרים של חרדות הולכות וחוזרות, מומלץ לפנות לטיפול רפואי מקצועי. בהתאם לאבחון הראשוני של הרופא, להמשיך טיפול אצל פסיכולוג ו/או פסיכיאטר שידע לאבחן את הבעיה בצורה מעמיקה ומקצועית יותר ולטפל באופן מעמיק בחרדות של המטופל.

חשוב לציין, ישנם מקרים בהם אנשים נוטים ‘להתעלם’ מהחרדות לאורך זמן, דבר שיכול לגרור לנזק גבוה יותר ככל שהזמן עובר. מומלץ בהחלט לטפל בבעיה עוד בהתחלה ולא להגיע למקומות רחוקים שעלולים לגרור לנזקים גבוהים לנפשו של המטופל.

חרדות: כיצד הן משפיעות על האדם?

כאשר אדם מתמודד עם חרדות, ההשפעות יכולות להיות רבות ומגוונות ולהשפיע על חייו.

להלן מספר השפעות היכולות להתקיים כתוצאה מחרדה:

  • השפעה רעה על הקשר הזוגי או הקשר עם הילדים.
  • שקיעה פנימית וחוסר יכולת להתבונן בצרכי זולתו.
  • בעיות שינה – קושי בהירדמות, חוסר בשינה רציפה, קושי בשינה עמוקה.
  • פחד לצאת מהמיטה בבוקר אל חיי העולם התובני.
  • התמכרות.
  • דיכאון.
  • בדידות ובידודי חברתי.
  • בעיות בתפקוד בבית הספר או בעבודה.
  • כאבי ראש וכאבים כרוניים אחרים.

חרדות: דרכי התמודדות

חשוב לציין כי תחושת חרדה הינה תופעה טבעית בחיינו ואין מעידות בהכרח על קיומה של הפרעה נפשית.

אנו כאן לציין בפניכם כי ניתן לבצע מספר צעדים שיוכלו לעזור לאדם אשר מתמודד עם חרדה כזו או אחרת:

  • עזרה מקצועית של טיפול פסיכולוגי ו/או מתן תרופות ע”י רופא המשפחה.
  • שמירה על תזונה בריאה.
  • צמצום אלכוהול והימנעות מקנאביס או חומרים פסיכואקטיביים אחרים.
  • הקפדה על דפוסי שינה קבועים.

דפוסי שינה בריאים עם השמיכה הכבדה של פרופריו

כאן המקום המתאים להרחיב לגבי הקפדה על דפוסי שינה בריאים ומגע. מגע עמוק ונעים מרגיע את החרדה ומגביר את ייצור ההורמונים האחראים על הרגעת החרדות והפחדים. אחד הפתרונות לכך היא שינה עם שמיכה כבדה.

שמיכה כבדה מתפקדת למעשה במהלך הלילה כגורם אשר מעניק לאדם מגע עמוק ונעים וזה יכול בהחלט מעניק לאדם שינה עמוקה וטובה שעוזרת לו להתמודד עם החרדה שלו.

רבים מלקוחות פרופריו מספרים על שינוי ברמת החרדות ובתפקוד היומי אחר שינת לילה עם שמיכה כבדה.

במידה והנכם רוצים לשמוע חוות דעת אודות שמיכה כבדה תוכלו לעשות זאת בעמוד נרדמים ממליצים.

שימו לב: התכנים המופיעים באתר זה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. כל מטרת המידע הנ''ל לספק ידע אישי רחב למשתמשי האתר ואין לראות בהם כלל תחליף להתייעצות עם רופא מומחה ו/או פסיכולוג מומחה. לכותבי התוכן באתר ניסיון אישי מול מאות מטופלים אשר ניסו באופן ספציפי את חווית השמיכה הכבדה של פרופריו, וכל ההמלצות והתוכן הכתוב מגיע מתוך ניסיון והיכרות עם מאות מטופלים שניסו את השמיכה הכבדה של פרופריו.