הפרעות שינה אצל מבוגרים: עדות מצמררת אחרי יותר מ-20 שנה עם הפרעות שינה

הפרעות שינה אצל מבוגרים עדות מצמררת אחרי יותר מ-20 שנה עם הפרעות שינה

“לא זוכר את עצמי נרדם כל כך מהר” מספר לי ידידי, לאחר שנתתי לו לנסות את השמיכה כבדה שלנו. ההתרגשות הייתה אדירה, בכל זאת, מדובר על פתרון שהגיע ב”איחור” של 20 שנה. תארו לכם מה זה לקבל פתרון טבעי שלא דורש מכם יותר מדי לאחת הבעיות הכי קשות שיכולות להיות – הפרעות שינה אצל מבוגרים.

אספר לכם קצת יותר על המקרה

חברי הוא גדול בגופו, אז נתתי לו שמיכה כבדה במשקל של 9 ק”ג ובגודל של 200/220 שזהו למעשה גודל של שמיכה כבדה זוגית. בדרך כלל אני לא מוציא שמיכות ללא תשלום, זה מוצר מבוקש וחשוב במיוחד עבור הפרעות שינה אצל מבוגרים. אבל זו ספציפית הייתה שמיכה שלקוחה החליפה למשקל גבוה יותר. (כמו שפורסם באתר לקוחותינו נהנים מאפשרות של 30 ימי ניסיון שבהם יכולים להחליף משקל או להחזיר במידה ורוצים להחזיר) כך שהייתה לי שמיכה כבדה בשביל לעשות באמצעותה חסד, אז נתתי לידידי להתנסות, כך בצורה ספונטנית הפתרון הטבעי והמושלם עבור הפרעות שינה אצל מבוגרים, נחת אצלו בפתח דלת חדר השינה בערב אחד…

הפתרון הטבעי שמנצח הפרעות שינה אצל מבוגרים – העדות המצמררת

יומיים בלבד אחרי שינה עם שמיכה כבדה הוא מגיע אלי מאושר עם חיוך מאוזן לאוזן, אגב, בחיי לא ראיתי אותו כה עירני. הוא מספר לי על החוויה המיוחדת, הוא מודה לי מכל הלב ולא מפסיק לשבח את הניסיון הספונטני ששינה את חייו מקצה לקצה בין לילה!

“אני חייב עוד שתי שמיכות כבדות! לבתי ולנכדתי, זה פלא של ממש!” הוא סיים והדגיש: “לא ישנתי ככה כבר 20 שנה, זה פשוט לא יאמן!”

כמובן שלמרות כל העדויות שכבר קיבלנו על השמיכה הכבדה שלנו, זה תמיד מרגש כל פעם מחדש. מאוד התרגשנו ושמחנו לגלות שעוד בן אדם ישן טוב בלילה. במיוחד אדם שסובל מתופעת הפרעות שינה אצל מבוגרים כבר עשרות שנים. הרי בשביל זה קמה פרופריו, למכור שמיכות כבדות במחיר מתאים לצרכן. הפתרון הטבעי המושלם להרבה מבעיות השינה הנפוצות כיום.

פעמיים כי טוב: לא רק הפרעות שינה אצל מבוגרים – עדות נוספת וצעירה לפתרון הטבעי

המעניין שבדיוק באותו יום, קיבלתי טלפון נוסף. הפעם הטלפון היה מאמא שקנתה שמיכה כבדה עבור הילד שלה, שלא נרדם בלילה ומשגע אותה כל לילה מחדש. הבעיה הפכה למטרד עם הזמן והאמא הייתה אובדת עצות של ממש. לפעמים, במקרים כאלה, אנו עדים לתופעת הפרעות שינה אצל מבוגרים אבל מצד זה שהמבוגרים לא מצליחים לישון בגלל שילדיהם סובלים מהפרעות שינה כאלה ואחרות.

לעניין שלנו, האמא בתחילה הייתה נורא סקפטית בנוגע לשמיכה הכבדה, האם זה יעזור לילד שלה או לא יתרום לכלום. אך באותו יום, כשקיבלתי את הטלפון ממנה – האושר שהיה בקולה זה משהו שאי אפשר לתאר במילים, היא סיכמה: “סוף סוף מצאתי את הפתרון להפרעות השינה של בני! תודה רבה לך!”

היה מרגש במיוחד. אלה הרגעים בהם אנו מוצאים את הרצון להמשיך ולעשות בדיוק עבורכם, בדיוק עבור מקרים רגישים כמו אלה, את מה שאנו עושים כל יום מחדש!

הרבה לקוחות שלנו כבר בדקו, נרדמו והוכיחו: שמיכה כבדה של פרופריו מבד במבוק 100% טבעי – הינה הפתרון המושלם להפרעות שינה אצל מבוגרים וילדים כאחד. ללא כדורים וללא התאמצות מיותרת. זה בדוק!

רוצים להירדם במהירות וללא סיוע בכדורים וטיפולים מסובכים? רוצים לקום כל בוקר לעבודה ושהיום שלכם יהיה רגוע ואופטימי הרבה יותר?

עכשיו יש לכם את ההזדמנות להפוך כל לילה לחווייה, זה ההזדמנות למקסם את שעות השינה שלכם ולקום רעננים.
אז אל תהססו תשאלו את הנציג שלנו איזה משקל מתאים לכם? 0527147100

 

שימו לב: התכנים המופיעים באתר זה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. כל מטרת המידע הנ''ל לספק ידע אישי רחב למשתמשי האתר ואין לראות בהם כלל תחליף להתייעצות עם רופא מומחה ו/או פסיכולוג מומחה. לכותבי התוכן באתר ניסיון אישי מול מאות מטופלים אשר ניסו באופן ספציפי את חווית השמיכה הכבדה של פרופריו, וכל ההמלצות והתוכן הכתוב מגיע מתוך ניסיון והיכרות עם מאות מטופלים שניסו את השמיכה הכבדה של פרופריו.