טיפול בחרדת טיסה: הטיפול הטבעי שעוזר להתגבר על חרדות בטיסה

טיפול בחרדת טיסה: הטיפול הטבעי שעוזר להתגבר על חרדות בטיסה

טיפול בחרדת טיסה הפך להיות פופולרי בשנים האחרונות כאשר הנושא עלה יותר ויותר ברחבי העולם. לפני שנדבר על הטיפול הטבעי באמצעות שמיכה כבדה, בואו נדבר על פחד מטיסות וממה בכלל זה נובע.

מהי חרדת טיסה?

חרדת טיסה, הידועה גם בשם אירופוביה, היא מצב חרדתי מוכר בעולם אשר מאופיין בפחד עז, ​​לחץ וחשש הקשורים לטיסה או לשהות בכלל במטוס. אנשים החווים פחד מטיסות עשויים לחוש במגוון תסמינים פיזיים ופסיכולוגיים. למשל: קצב לב מוגבר, הזעת יתר, קוצר נשימה, רעד ותחושות לא נעימות. חרדת טיסה היא חלק בלתי נפרד מקבוצת החרדות הכללית.

הפחד למעשה יכול להופיע על ידי גורמים משפיעים שונים. למשל: מערבולת אוויר, עלייה לגובה, סגירת דלתות המטוס, חגירת חגורות המטוס. כל אלו גורמים למצב של חוסר שליטה ולעיתים אף להצפת חוויות טראומטיות קלות וקשות.

מהם הגורמים העיקריים הגורמים לחרדת טיסה?

אחד הגורמים העיקריים לחרדת טיסה הוא החשש מהתרסקות מטוס פוטנציאלית או אירועים טראגיים אחרים. למרות הסיכון הנמוך, (סטטיסטית) לתאונות בנסיעות אוויריות. החשש יכול להתגבר על ידי היחשפות לתחקירים וסיקורים של תקריות תעופה מכל הזמנים. דבר המוביל לתחושת סכנה מוגברת. בנוסף, הסביבה הלא מוכרת של המטוס. התחושה הסגורה בחלל מוגבל וחוסר השליטה בטיסה יכולים לתרום רבות לתחושות של חרדת טיסה.

באיזה שלב מופיעה החרדה הזו?

חרדת טיסה מתחילה לרוב לפני הטיסה בפועל ויכולה לגדול ככל שמועד ההמראה מתקרב ובא. בעקבות כך, אנשים הסובלים מפחד טיסה, עשויים לחוות הפרעות שינה, מחשבות טורדניות על הטיסה ותחושת אי נוחות כללית שמלווה גם בלחץ וקושי לנהל שגרה תקינה.

הציפייה לעלייה למטוס. נהלי האבטחה בשדה כוללים התמודדות מאתגרת. כל עיכוב או שינוי בלוח הטיסות, יכולים להחריף עוד יותר את החרדה.

אחרי שהבנו יותר מהו פחד טיסה – בואו נדבר על טיפול טבעי בחרדת טיסה

למרבה המזל, ישנן אסטרטגיות וטיפולים שונים זמינים כדי לסייע בפחד טיסה. למשל טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). שמטרתו לזהות ולאתגר דפוסי חשיבה שליליים הקשורים בחרדת טיסה, טכניקות הרפיה כגון תרגילי נשימה עמוקה ומדיטציה, וטיפול בדה-סנסיטיזציה, הכולל חשיפה הדרגתית של אנשים לגירויים הקשורים בטיסה במצב מבוקר.

בנוסף, אנשים מסוימים מוצאים נחמה בשימוש בטכניקות הסחת דעת, כגון האזנה למוזיקה, צפייה בסרטים או השתתפות בשיחה במהלך הטיסה.

ישנם טיפולים נוספים לטובת התמודדות עם פחד טיסה. הפעם אנו רוצים להרחיב יחד איתכם אודות הטיפול הטבעי שעוזר לאנשים לטוס ללא פחד.

טיפול בחרדות מטיסה באמצעות שמיכה כבדה (שמיכת הפלא)

אם עוד לא שמעתם על טיפול טבעי בחרדת טיסה. אנו רוצים לשתף אתכם במשהו חשוב: ישנה שמיכה כבדה שעושה פלאים, רבים כבר מכנים אותה כשמיכת הפלא. הלא היא השמיכה הכבדה מבית פרופריו. שמיכה מ-100% בד במבוק טבעי שעושה רק טוב ומפתיעה לטובה את כל מי שכבר ניסה ורכש. (יש לנו מאות נרדמים ממליצים שכבר ניסו) היא עוזרת לאנשים בעלי קשיי שינה, עוזרת לאנשים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס, לאנשים הסובלים מחרדות, תחושת בדידות ולעוד מגוון רחב של בעיות נפשיות ופיזיולוגיות. לא סתם היא קיבלה את השם “שמיכת הפלא”. אכן מדובר על פלא של ממש.

כמובן שיש לטפל בכל חרדה שלא תהיה באמצעות בעלי מקצוע ולעקוב אחר הנושא מקרוב שלא יחמיר. הטיפול הטבעי בשמיכה הכבדה הינו טיפול עזר מומלץ. אשר במקרים קלים הוא יכול לסייע ולייתר לגמרי טיפול תרופתי.

אחד מהמוצרים הכי יעילים לטיסות עצמן הם השלים הכבדים שמיכות כבדות לכתפיים. למשל שמיכה כבדה לכתפיים 5 ק”ג – בד במבוק שהוכחה כמסייעת להירגעות ולתחושת נינוחות. ללא קשר ישיר דווקא לשינה אלא לכל מצבי חרדות וטראומות מכל הסוגים. כך שזהו פתרון מושלם לטיפול טבעי בהתמודדות עם פחד טיסה במהלך הטיסה עצמה.

ובנימה אופטימית זו – טיפול בחרדת טיסה הוכח כמסייע

המטרה של מאמר זה היא דווקא לחזק ולשמח אתכם. תבינו, חשוב לזכור שחרדת טיסה היא מצב שניתן לטפל בו. בטח היום כשיש כל כך הרבה פתרונות איכותיים לבעיה הזו. בטח היום כשטכנולוגיית התעופה כל כך מתקדמות.

כמו כן תמיד תזכרו שאנשים רבים הצליחו להתגבר על הפחד שלהם מטיסות בעזרת תמיכה מקצועית וטכניקות עזרה עצמית. על ידי התמודדות עם הפחדים הבסיסיים ופיתוח מנגנוני התמודדות, אנשים יכולים להחזיר לעצמם את הביטחון וליהנות מהיתרונות וההזדמנויות שהטיסות מספקות.

 

שימו לב: התכנים המופיעים באתר זה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. כל מטרת המידע הנ''ל לספק ידע אישי רחב למשתמשי האתר ואין לראות בהם כלל תחליף להתייעצות עם רופא מומחה ו/או פסיכולוג מומחה. לכותבי התוכן באתר ניסיון אישי מול מאות מטופלים אשר ניסו באופן ספציפי את חווית השמיכה הכבדה של פרופריו, וכל ההמלצות והתוכן הכתוב מגיע מתוך ניסיון והיכרות עם מאות מטופלים שניסו את השמיכה הכבדה של פרופריו.