שמיכה כבדה לילד: סיפור אמיתי על לקוחה שניסתה שמיכה כבדה לילד שלה

שמיכה כבדה לילד

שמיכה כבדה לילד היא לא שמיכה כבדה רגילה, מדובר כאן על שמיכה שמתאימה בדיוק עבור ילדים. ולכן הבאנו לכם הפעם סיפור אמיתי. כדי להמחיש לכם עד כמה זה חשוב וקריטי עבור ילדים עם בעיות שינה, להשתמש ולטפל באמצעות השמיכה הכבדה שלנו.

העדות הבאה שתקראו כאן, נשלחה אלינו על ידי אחת מהלקוחות הממליצות על שמיכה הכבדה לילדים שלנו.

קנינו שמיכה כבדה לילדים לבננו בן השלוש – ילד סוער מאד עם קושי בויסות תחושתי

שעת ההשכבה שלו הייתה ארוכה מאוד ומאתגרת מאוד. אני זוכרת את זה עוד מאז שהוא קטן. היינו מוכנים לקראת זה כל לילה מחדש. היינו יודעים מראש שתהליך ההירדמות הולך לארוך לפחות שעה. ולעיתים אף יותר מכך.

ערב אחד בעלי השכיב את הילדים לישון. לאחר ההשכבה, הוא פנה אליי ואמר לי: “אני באמת לא מבין איך את מצליחה להסתדר כך כל ערב מחדש.”

הוא מצידו היה מותש לגמרי, ההשכבה ממש התישה אותו. באותה נקודה בדיוק, הבנו שנינו שאנחנו פשוט חייבים למצוא פתרון להירדמות בנינו… גם בשבילו, וגם בשבילנו, כהורים.

אנחנו לא יכולים להמשיך לצאת שחוקים כל לילה מחדש. זה מתסכל, זה קשה, זה לא פשוט.

ואז ישבנו, והתחלנו לחשוב. התחלנו להריץ פתרונות בראש, החלטנו שאנחנו הפעם חייבים למצוא את הפתרון לבעיה הזו. התסכול שנוצר, השעות הרבות שמבוזבזות על ניסיונות כושלים לנסות ולהרדים פשוט עולות לנו בהרבה מאוד אנרגיות ותסכול.

בס”ד אז עלה הרעיון של שמיכה כבדה לילדים

הרעיון שהתברר לימים כפתרון המושלם, הגיע ברגע אחד. כמו הגיח מעבר לפינה אחרי שנים שאנחנו מחכים לו בכליון עיניים. התלבטנו, ולבסוף, החלטנו שלמרות הקושי הכלכלי – שכעת קשה לנו להוציא את הסכום לרכישת שמיכה כבדה לילדים. אבל בכל זאת, משהו בתוכנו התעקש. החלטנו שזה שווה את הניסיון. בפרט שבפרופריו נותנים 30 ימי ניסיון. קיבלנו החלטה, הפעם אנחנו חייבים לנסות את האפשרות הזו, שמים סוף ללילות המתישים.

והתוצאה? הייתה מעבר לכל הציפיות…

היה לנו קשה להאמין לכל הסיפורים שקראנו על ההצלחה של שמיכה כבדה לילדים, אבל המציאות מדברת בעד עצמה! פשוט לא יאומן… איך קורה בתהליך כזה מהיר. ששעת ההשכבה הפכה להיות רגועה ונינוחה, ההפך הגמור, מקצה לקצה מכל מה שהכרנו עד אותו הרגע. הילד שלנו אוהב את השמיכה הכבדה שלו ולא מוכן לישון רגע אחד בלעדיה! הוא נרדם תוך דקות ספורות ולא מתעורר בלילה כבעבר.

רק שתבינו: לילה אחד, השמיכה הייתה עדיין רטובה לאחר כביסה. הילד בכה מאד! ולא הסכים ללכת לישון!

מודים אנחנו לפרופריו ולמוצר שמיכה כבדה לילדים

על כך שהייתם שליחים נאמנים לעזור לבננו – על הייעוץ וההכוונה מכל הלב בעבור התאמת שמיכה כבדה לילדנו היקר והאהוב.

צוות פרופריו: “שמחנו מאוד על המילים החמות ושמחים אנחנו על כך שבנכם נעזר על ידי השמיכה כבדה שלנו, סיפור זה מצטרף לאלפי סיפורי ילדים ששינו את שנתם על ידי שינה עם שמיכה כבדה לילדים.”

רוצים להתייעץ ולשמוע פרטים נוספים על השמיכות הכבדות של פרופריו? השאירו פרטים בטופס המופיע מטה ואחד מנציגינו יצור עימכם קשר בהקדם האפשרי 🙂

שימו לב: התכנים המופיעים באתר זה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי. כל מטרת המידע הנ''ל לספק ידע אישי רחב למשתמשי האתר ואין לראות בהם כלל תחליף להתייעצות עם רופא מומחה ו/או פסיכולוג מומחה. לכותבי התוכן באתר ניסיון אישי מול מאות מטופלים אשר ניסו באופן ספציפי את חווית השמיכה הכבדה של פרופריו, וכל ההמלצות והתוכן הכתוב מגיע מתוך ניסיון והיכרות עם מאות מטופלים שניסו את השמיכה הכבדה של פרופריו.